måndag 8 februari 2010

Sitter just nu i det blåa huset och skriver några rader medan Karin lägger David och Molly. Daniel är i Stockholm och jobbar så det är tjejmys ikväll. Vi ska snart kolla på film och skulle jag gissa så blir det nog en tjejfilm.
Jag är så glad för alla fantastiska människor som är mina vänner! Jag säger det ofta, men Gud är faktiskt god. Hade det inte varit så att Han manade vårt pastorspar tillsammans med Daniel och Karin att flytta hit ner så hade nog inte jag heller bott kvar här. Då hade jag inte fått förmånen att finnas med i en församling som verkligen är som en familj och jag hade troligtvis inte haft så många fantastiska vänner. Än en gång säger jag därför... Gud är god!

1 kommentar:

  1. blir varm inombords... :) Tycker visst om dig också söta Te-es. Tackar för en alldeles supermysig dag. Det var så roligt och skönt att du var här. Sov gott!

    SvaraRadera