lördag 13 februari 2010

Jag har haft en väldigt skön lördag... men just nu är jag väldigt trött... jag tror jag hade behövt ha lite semester... men jag har hopp för sommaren!

Idag har jag varit en hel del hos mina föräldrar vilket är väldigt skönt. Jag blir totalt uppassad och behöver inte fixa nåt om jag inte vill. Det är riktigt lyxigt!
Jag och mamma var ute en lång runda i skogen. Det var mysigt med all snö. Det är så vacker. Jag är lite trött på snön för jag skulle vilja kunna ge mig ut på en riktigt skogstur. Men samtidigt har snön en lugnande känsla på mig. Jag älskar snön!


Ikväll har jag och resten av familjen varit hos min svägerska på hennes 25 års fest. Det var en väldigt trevlig tillställning med massa god mat. Roligt att få lära känna hennes familj lite mer. Det ger ett visst perspektiv. Jag är uppvuxen i en kristen familj och hon är uppvuxen i en helt okristen familj. Det är inte så stora skillnader kanske, men det märks ändå. Jag tycker att det är jättestarkt av henne att komma in i vår frikyrkofamilj och jag hoppas verkligen att hon trivs!

Nu ska jag sova... i morgon är det alla hjärtans dag... jag tänker inte fira det nämnvärt... har ingen att fira med... jag hoppas på en lugn stund tillsammans med en god vän och en mysig film.

Frid!

1 kommentar:

  1. Även om du inte ska fira något idag så kan ja iaf få önska dig en Glad alla hjärtans dag!
    Stor KRAM!

    SvaraRadera