söndag 28 februari 2010

Jag tittar just nu på Sweet Home Alabama... jag älskar den filmen! Storyn är rätt trevligt och sedan har vi språket... denna fantastiska amerikanska som gör så att mitt hjärta slår extra slag!
För typ ett år sedan var jag och Maria i Nashville och hälsade på Jonatan. Det var en fantastiskt resa... ja, det var nog den bästa jag gjort hitintills i mitt liv... jag saknar det! Jag vill åka tillbaka till USA och jag vill åka dit nu! Det landet har verkligen tagit en del av mitt hjärta och det verkar inte som att jag ska få tillbaka den delen på ett bra tag:D

Nu ska jag spara pengar så jag kan ta mig tillbaka till mitt drömland... en dag så kommer det att gå!

Frid!

1 kommentar:

  1. tycker att du har tittat på filmen länge nog nu!! en fika snart? kram

    SvaraRadera