tisdag 2 februari 2010

Oj...

... vad det snöar ute! De har varnat för kaosartat väder och än så länge verkar det kunna bli så. Jag är mitt uppe i min tredagarmittiveckan-ledighet och njuter för fullt. Jag är så fantastiskt duktig på att planera in tusen saker som ska göras när jag är ledig men det har jag faktiskt inte denna gången. Jag tar det lugnt och gör det som faller mig in och tänker inte så mycket på alla måsten. Det är livet!
Idag har jag tvättat, legat på soffan och tittat på barnprogram och sedan ett avsnitt av Xena krigsprinsessan, försökt gå en runda i Stackedala (det var så mycket snö så jag vände), besökt farmors grav, lagat lite mat, gått en runda i skogen i Linnekulla med mamma och hundarna, umgåtts med mina föräldrar, diskat och facebook-nördat. Resten av kvällen kommer med störst sannolikhet fördrivas framför TV:n med House och den stora finalen av Paradise Hotell. Jag tycker verkligen inte om den serien men har sett några avsnitt då jag inte haft något annat att göra och då jag såg avsnitten igår måste jag ju kolla in den stora upplösningen. Jag bryr mig inte alls om vem som vinner eller vad som händer... det är bara tidsfördriv och det är skönt när man är ledig.

På återseende!

2 kommentarer:

  1. Mysigt att vara ledig ledig, särskilt för dig. Själv sitter jag o chattar med lillebrorsan din :). Vi ses ikväll vännen. kram

    SvaraRadera